تمام کمانداران ایران در مرحله حذفی مسابقات ریکرو بازی‌های کشورهای اسلامی، مقابل حریفان خود شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه جهانی ورزش‌های آبی پیشنهاد اوکراین برای حذف کامل روسیه را رد کرد.
باید حذف کامل تمام ردیف‌های نشان دار را در اولویت اول قرار گرفته و به کارکنان خزانه و بودجه و به فن آوری اطلاعات، مفاهیم مالیه عمومی آموزش داده شود.
فدراسیون جهانی والیبال روسیه را از رنکینگ خود به طور کامل حذف کرد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نشده‌اند و حداقل دو هفته زمان برای بارگذاری اسناد وجود دارد.
موضع اتخاذ شده توسط مدیران یوونتوس در قبال آلگری پس از حذف این تیم از کوپا ایتالیا هم حمایتی است.
معاون نخست‌وزیر روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه یک تلویزیون این کشور، گفت: روسیه می‌خواهد در فروش نفت و گاز خود از ارزهای ملی استفاده کند و دلار و یورو را به طور کامل کنار بگذارد.
آیا با نخوردن شام و جایگزینی میوه به جای وعده غذایی می‌توانیم لاغرتر شویم؟ آیا حذف کامل مواد کربوهیدرات می‌تواند موجب درمان کبد چرب شود؟
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: محدودیت‌های صادراتی گوشت مرغ و مرغ زنده به طور کامل حذف شده و هیچگونه محدودیت و سهل‌انگاری در زمینه صادرات پذیرفتنی نیست.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از حذف شدن از جام جهانی قطر در یک استوری اینستاگرامی از همه هواداران تشکر کرد و گفت تلخی این شکست تا مدتها از بین نخواهد رفت.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از ۱۵ سال گفت: وزیر بهداشت دستور قاطع جهت حذف اشکالات پیش آمده در اجرای کامل قانون و مطالبات پرستاران دهد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از ۱۵ سال گفت: وزیر بهداشت دستور قاطع جهت حذف اشکالات پیش آمده در اجرای این قانون و مطالبات پرستاران دهد.
ماسک در توییت دیگری در مورد انتشار محتوای ویدئویی و صوتی گفت این شبکه اجتماعی به زودی امکان انتشار محتوای ویدئویی تا سرحد ۴۲ دقیقه را با کیفیت ۱۰۸۰ برای کاربران بلو فراهم می‌کند و امیدوار است در آینده این محدودیت زمانی به طور کامل برداشته شود.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
حذف غذا‌های فوق فرآوری شده، قند‌های افزوده شده، کالری اضافی و گوشت‌های فرآوری شده در عین حال افزودن بیشتر غذا‌های گیاهی کامل به رژیم غذایی می‌تواند برای سلامت قلب‌تان معجزه آسا باشد.
جدال سردار و طارمی از یک سو و نبرد اینتر با بارسا برای حذف نشدن، از جمله مسابقات مهم امشب لیگ قهرمانان هستند.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
توانایی پشه‌ها در یافتن انسان‌ها برای نیش زدن حتی پس از حذف یک خانواده کامل از پروتئین‌های تشخیص دهنده بوی انسان در پشه، محققان دانشگاه راکفلر در نیویورک را شگفت‌زده کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه با جعل ای نماد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ